• 19 جون, 2024

19 واں جلسہ سالانہ جماعت احمدیہ تھائی لینڈ.

جلسہ سالانہ احمدیہ مسلم جماعت کی ایک صدی سے زیادہ پرانی روایت ہے۔ اس کی خصوصیت یہ ہے کہ اس کی بنیادیں اللہ تعالیٰ کے حکم سے حضرت مسیح موعود علیہ السلام کے ہاتھ سے رکھی گئیں۔ اس کا نظام حضرت مرزا غلام احمد علیہ الصلوٰۃ والسلام کی مبارک نگرانی میں تیار ہوا اور پھر خلافت احمدیہ کے بابرکت رہنما اصولوں کے تحت اس کے شعبہ جات اور ضرورتیں پھیلتی رہیں۔

اصولی طور پر دنیا میں جہاں کہیں بھی جلسہ سالانہ منعقد ہوتا ہے اسے ایک ہی درخت کی شاخ تصور کیا جاتا ہے لیکن اس کی اہمیت اس وقت کئی گنا بڑھ جاتی ہے جب خلیفۃ المسیح اس تقریب میں اپنی بابرکت شمولیت فرماتے ہیں لیکن تھائی لینڈ ابھی تک یہ شرف نہیں حاصل کرسکا کہ ہم اپنے پیارے خلیفۃ المسیح ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز کا والہانہ استقبال کریں۔

سب سے پہلے تو کووِڈ 19 کی وجہ سے تھائی لینڈ میں کسی بھی قسم کے اجتماع پر پابندی عائد کر دی گئی تھی اور حضور انور ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز نے بھی ہمیں ہدایت کی ہے کہ حکومت کے احکامات پر مکمل عمل کریں اور کسی بھی صورت ان کی مخالفت نہ کریں۔ اس لیے ہمیں جلسہ سالانہ تھائی لینڈ کو 2 سال کے لیے ملتوی کرنا پڑا۔

اس سال جب ہم جلسہ سالانہ منعقد کرنے کا ارادہ کیا تو ہم نے مختصر نوٹس پر ایک نئی جگہ کا انتظام کیا ہے اور ایک نئی جگہ تلاش کی ہے کیونکہ پرانا ہوٹل COVID-19 کے بحران سے بند ہوچکا ہے۔ اللہ کے فضل سے ایک ہفتے کے اندر ہمیں یہ نئی جگہ مل گئی۔ نئی جگہ تلاش کرنے کے بعد، ہمیں اس سال کی کارروائی کے لیے تمام انتظامات کرنے کے لیے رضاکاروں کی ایک ٹیم بنانا تھی۔

الحمدللّٰہ، اللہ تعالیٰ کے فضل و کرم سے 2 سال کے وقفے کے بعد ہم یہ جلسہ منعقد کر رہے ہیں، مقام تبدیل کیا گیا ہے، اور ہم نے اس تقریب کے لیے بھرپور کوششیں کی ہیں، اور انتظامات مکمل ہیں، انصار، خدام، لجنہ ناصرات بہت اچھے طریقے سے فرائض سرانجام دے رہے ہیں۔ رضاکاروں کے تعاون سے اس جلسہ سالانہ کی کارروائی کامیابی سے مکمل ہوئی۔

جلسہ کے کامیاب انعقاد کے لیے 5 بکرے صدقہ کئے گئے۔

COVID-19 کی پابندیوں کی وجہ سے جماعت کے کم ارکان کو جلسہ سالانہ میں مدعو کیا گیا تھا۔

11 جون بروز ہفتہ کی سہ پہر قومی صدر اور مبلغ انچارج صاحب جلسہ گاہ (پائن ہرسٹ گالف کلب، ہول ان ون ہوٹل) پہنچے اور جلسہ سالانہ کے انتظامات کا معائنہ کیا۔ معائنہ کے بعد قومی صدر اور مبلغ انچارج صاحب نے رضاکاروں کے اجتماع سے خطاب کیا اور اپنے فرائض کی انجام دہی کے بارے میں رہنمائی اور ہدایات دیں۔

اس سال، جلسہ سالانہ تھائی لینڈ کا انعقاد 12 جون 2022 کو پائن ہرسٹ گالف کلب، ہول ان ون ہوٹل پتوم تھانی بنکاک، تھائی لینڈ میں ہوا

اس سال صورتحال کو دیکھتے ہوئے ایک بڑا ہال بنایا گیا جس میں 65% مردوں کی جلسہ گاہ اور 35% خواتین کی جلسہ گاہ بنائی گئی۔

اتوار کو پائن ہرسٹ گالف کلب میں باضابطہ افتتاح ہوا، ہول ان ون ہوٹل میں قومی صدر اور مبلغ انچارج تھائی لینڈ نے جلسہ سالانہ کا افتتاح کیا اور پھر تلاوت و نظم کے ساتھ آگے بڑھے اور پھر قومی صدر اور مبلغ انچارج نے دعا کروائی۔ اس کے بعد حضور انور ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز کا پیغام برائے جلسہ سالانہ تھائی لینڈ 2022 پڑھ کر سنایا گیا اور اس کا اردو اور تھائی زبان میں ترجمہ بھی پیش کیا گیا۔ جس کے بعد جلسہ سالانہ کا پہلا سیشن کی کاروائی ہوئی۔ پہلے سیشن میں کل 6 تقاریر ہوئیں 3 اردو میں اور 3 تھائی زبان میں اور 3 نظمیں بھی رکھی گئیں تھی۔

جلسہ سالانہ میں کل 3 سیشنز ہوئے، پہلے سیشن میں تھائی اور اردو زبانوں میں تقاریر کی گئیں۔

جلسہ کے دوسرے سیشن میں تمام تقاریر اردو زبان میں تھیں۔

تیسرے سیشن سے پہلے مردوں کا چائے کا وقفہ رکھا گیا تھا جس وقت لجنہ کا اپنا سیشن شروع ہوا۔

چونکہ یہ ایک ہال تھا، اس بار مردوں کو ان کے پروگرام کے وقت چائے کا وقفہ دیا گیا۔ تاکہ اس دوران خواتین اپنے پروگرام کر سکیں۔ اس دوران مردوں کے جلسہ گاہ کی جانب مکمل خاموشی رہی تاکہ خواتین کے پروگرام میں خلل نہ پڑے۔ خواتین کے جلسہ پروگرام کا وقت 15:15 PM سے 16:35 PM تک تھا۔

خواتین کا اجلاس ختم ہونے کے بعد مردوں کے جلسہ گاہ کی جانب سے جلسہ کی کاروائی دوبارہ شروع ہوگئی تھی۔

تیسری نشست میں 19ویں جلسہ سالانہ جماعت احمدیہ تھائی لینڈ کی رپورٹ کے علاوہ تلاوت، نظم اور اطفال ترانہ اور مہمانوں کے تجربات، دعا کے ساتھ اختتام پذیر ہوا۔ اختتام پر جماعت احمدیہ تھائی لینڈ کے قومی صدر و مبلغ انچارج صاحب نے دعا کروائی۔

مہمان اور معززین جماعت سے محبت اور وقار کے مساوی جذبے کے ساتھ شریک ہوئے۔

انتظامی طور پر مرد اور خواتین کی جانب سے جلسہ سالانہ کے 11 شعبے ہیں جن میں اس سال رضاکاروں کی کل تعداد 55 سے زائد تھی۔ ان میں سے کچھ نے جلسہ سے تقریباً ایک دن پہلے اپنی ڈیوٹیاں شروع کر دی تھیں اور وائنڈ اپ ٹیم نے جلسہ کے دو گھنٹے بعد اپنی ڈیوٹی مکمل کی۔ شرکاء کی کل تعداد 195 تھی۔ مردوں کی 122 اور خواتین کی 73۔

اس سال الحمدللہ تمام پروگرام یوٹیوب پر لائیو سٹریمنگ کے ساتھ براہ راست نشر کیے گئے جماعت کے وہ ممبران جو جلسہ پر حاضر نہیں ہوسکےتھے وہ جلسہ کی تمام کارروائی براہ راست دیکھ سکتے تھے۔

لائیو سٹریمنگ کے تمام انتظامات جماعت کے رضاکار کرتے ہیں۔

رجسٹریشن سیکشن واک تھرو گیٹس اور کارڈ دیکھنے والی ٹیموں نے مل کرآسانی سے کام مکمل کیا۔ سب کچھ سیکورٹی اور خدمت خلق کے ساتھ بہت اچھا تعاون رہا۔

الحمدللہ اس سال اللہ تعالیٰ کی طرف سے رحمتوں کی بارش سال بہ سال سے زیادہ ہے۔ اللہ تعالیٰ ہم میں سے ہر ایک کو جلسہ کے شرکاء کے لیے حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی دعاؤں کا حصہ بننے کی توفیق عطا فرمائے۔

اللہ ہمیں اسلام کے بارے میں فہم کو مضبوط کرے اور ہمیں اسلام کی صحیح تعلیم کو دنیا تک پہنچانے کی توفیق دے اور ساتھ ہی ساتھ خلیفۃ المسیح الخامس ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز کے مددگار بنیں۔ آمین

جلسہ کے تمام پروگرام اللہ تعالیٰ کی حفاظت اور مدد میں بخوبی تکمیل کو پہنچے۔

(رپورٹ: کاشف احمد)

پچھلا پڑھیں

الفضل آن لائن 26 اگست 2022

اگلا پڑھیں

ارشاد باری تعالیٰ